Nog maar een nachtje slapen - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Lisanne Jong - WaarBenJij.nu Nog maar een nachtje slapen - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Lisanne Jong - WaarBenJij.nu

Nog maar een nachtje slapen

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

01 Juli 2014 | Nederland, Vleuten

Morgen is het zover, mijn reis naar Venezuela!
Spanning stijgt enorm, maar daarnaast ook onwijs veel zin in.
Tas staat klaar, online al ingecheckt en straks afscheid nemen van de laatste mensen, kortom; ik ben er klaar voor.
Tot snel, kus!

• 01 Juli 2014 - 13:56

Jacques-Matthieu:

Veel plezier Lies en geniet ervan! Een mooie ervaring. Hug van pappa.

• 01 Juli 2014 - 16:46

Mama:

Na jaren van hard werken zijn de komende weken een prachtige beloning! Nog een paar uurtjes van elkaar genieten en morgenochtend moet ik een heeele grote zakdoek mee...

Geniet nog even van de voorpret, schat, morgen ga je voor het eggie!

• 01 Juli 2014 - 22:02

Chris & Betty:

Que Dios te bendiga y te guarda
    Groetjes C&B

• 02 Juli 2014 - 21:36

Ton:

Lieve Lies.

Op het moment dat ik dit schrijf ben jij al op het vliegveld van Caracas in afwachting van je aansluiting naar Barcelona. Het afscheid viel je zwaar, maar ongetwijfeld is dat nu vervaagd door alle nieuwe spannende indrukken. Heel veel plezier kanjer, ik kan niet wachten op al je verhalen.