in 't kort - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Lisanne Jong - WaarBenJij.nu in 't kort - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Lisanne Jong - WaarBenJij.nu

in 't kort

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

24 Juli 2014 | Venezuela, Puerto La Cruz

Even een heeel kort verslagje.
Afgelopen dagen niet heel veel bijzonders gedaan eigenlijk, wel leuke dingen maar jammer is dat de dagen dan zo langzaam gaan haha..

Maar we hebben voornamelijk Spaanse lessen gehad. Daarnaast hebben we een middag in Jakera club geholpen met de kindjes vermaken, zoals knutselen en spelletjes spelen. En vandaag dagje shoppen haha, moet ook gebeuren!
Morgenavond salsa-les en party omdat Shari weggaat dus afscheidspartyyyyyy (altijd goed, feestjes) en dan zaterdag diep de jungle in!

Als je in Venezuela rondrijdt zie je voornamelijk auto's rijden die serieus uit elkaar vallen, en ik overdrijf niet. maarja, als ze van drie rijbanen zelf vijf rijbanen maken vind ik t ook niet heel gek dat de auto's er zo uit zien hahaha te typisch!
Kan trouwens niet wachten om zelf weer eens achter t stuur te zitten, echt zin in :)

Adios amigos, xxxxxxx van mij!

• 24 Juli 2014 - 02:30

Mama:

Uhh...zelf weer achter het stuur zitten? In mijn auto...? Hoop dat je dan niet teveel ideeen hebt opgedaan, daar... Help!!

• 24 Juli 2014 - 10:33

Ton:

Haha Lies, nou als je niet kan wachten met autorijden, dan weet ik wel een leuk ritje voor je. Hebben we een date op 8/8?